Update Oskomera Home Solar week 27-3 t/m 9-4-2013

Voor de ronde 2 deelnemers:
De laatste installaties voor deze ronde worden afgerond. Er zijn een aantal deelnemers die willen wachten met het maken van een installatieafspraak in verband met een verbouwing, verhuizing of het aanvragen van een vergunning.

Voor de ronde 3 deelnemers:
De afgelopen weken hebben de eerste deelnemers een persoonlijke systeem specificatie van ons ontvangen. Wij hebben hiervan de eerste clean orders bevestigt gekregen, waarmee we begonnen zijn met het inplannen van installatieafspraken. Aanstaande woensdag 10 april starten we met de eerste installaties.

Voor vragen over uw persoonlijke systeem specificatie kunt u contact opnemen met één van onze Home Solar Experts via 0493-325900. U kunt bij hen terecht voor vragen over uw dakopstelling, besparingen/rendementen en overige vragen. Onze Home Solar Experts helpen u graag.

Update Plugwise
Storing dataverwerking

Eerder hebben wij deelnemers, die een storing ondervinden in de verwerking van data, gevraagd een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Wij hebben deze meldingen ontvangen en doorgezet naar Plugwise. Op dit moment pakt Plugwise iedere melding individueel op om voor iedere deelnemer een geschikte oplossing te vinden. Wij schakelen dagelijks met Plugwise om dit proces te coördineren en streven dan ook naar een geschikte oplossing op korte termijn.

Heeft u ook een storing in de verwerking van data? Stuur ons dan een e-mail onder vermelding van ‘Storing Plugwise’ naar klantenservice@oskomerahomesolar.nl. Wij ontvangen graag het klantnummer, omschrijving van het probleem, bij voorkeur een screenshot en de vermelding van de Stretch ID. De Stretch ID kunt u vinden op de sticker van de Stretch. Deze ID code is dezelfde code welke u gebruikt heeft bij de installatie van de software.

15 panelen of meer

Eind vorige week hebben wij de laatste hardware binnengekregen voor pakketten van 15 panelen of meer. Dit betekent dat alle leveringsachterstanden met Plugwise zijn opgelost. Wij hebben deze Plugwise hardware verzonden naar onze installateurs, die deze voor eind april bij alle deelnemers (met 15 panelen of meer) opleveren. Mocht u de komende weken niet in de gelegenheid zijn voor een installatieafspraak van uw Plugwise systeem neemt u dan contact met ons op via klantenservice@oskomerahomesolar.nl

Aangepaste openingstijden

Mede door de toename van telefoongesprekken en de beschikbare tijd van deelnemers in avonduren hebben wij onze openingstijden op de klantenservice aangepast . U kunt ons vanaf heden bereiken van maandag t/m donderdag tussen 8.30 en 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 en 17.00 uur.

Bereikbaarheid
Afgelopen week zijn er 941 e-mails binnengekomen en 582 telefoongesprekken geweest. De responsetijd op onze e-mail is op dit moment 3 werkdagen.

Met vriendelijke groet,

Oskomera Home Solar

Weergaven: 1100

Opmerking

Je moet lid zijn van Energie Community om reacties te kunnen toevoegen!

Word lid van de community van Energie Community

Reactie van Mike op 10 April 2013 op 13.25

Responsetijd drie dagen ! Op zich knap bij dat volume, alleen...

....is het antwoord op mijn mail van 27 maart aan de klanteservice OHS zeker in de folder 'zoekgeraakte berichten' i.p.v. 'verzonden' beland...

wel goed voor de statistiek.

Recente activiteiten

Pjotter hmeer heeft gereageerd op blogbijdrage Opgave van je "JAAR" opbrengsten - [week-29 / 2017] van Pjotter hmeer
"Momenteel in zweden gaan we toevoegen"
22 uur geleden
Alex heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
gisteren
Alex is nu lid van Energie Community
gisteren
Pascal heeft gereageerd op blogbijdrage Opgave van je "JAAR" opbrengsten - [week-29 / 2017] van Pjotter hmeer
"Hoi Pjotter, Weer is een jaar omgevlogen, en helaas was het jaar qua zonnen energie ons niet gunstig gestemd. Maar nog geen man overboord, we hebben nog steeds een overschot. 4e x 365 dagen, 2472"
Zondag

© 2017   Gemaakt door Vereniging Eigen Huis.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden